söndag, september 10, 2006

Ny vecka, nya utmaningar!

I veckan som kommer ska Vinstaskolan delta i en tävling som går ut på att få så många som möjligt att gå eller cykla till skolan. Varje morgon kommer vi att pricka av på en lista hur vi tog oss till skolan, och hur vi tog oss hem dagen innan. Mer information om detta kan ni läsa på den lapp ni fick hem i förra veckan.

Ofta känner jag att jag överöser er med lappar om olika saker som händer i skolan, veckans brev, rektors brev, blanketter att fylla i, info. från fritids m.m. Det är bra att ni blir informerade men samtidigt kan det bli lite mycket och jag beundar er som ska läsa och sätta er in i all information jag skickar hem.

Jag har använt en del av söndagen till skolarbete. Det är mycket på gång nu! Vi börjar t.ex. med vårt NTA-tema "Fast eller flytande" den här veckan samt vårt verkstadsarbete. Jag ansvarar för verkstaden som ska arbeta med engelska. Det blir spännande! Jag ser fram emot en ny vecka.
Website Counter
Free Counter